home Meny close
menu Meny

Hurtig levering

Extra-Leker nettbutikk har lager i Stavanger og sender forløpende ut bestillingene og innen 24 timer. Ved høysesong sender vi bestillinger innen 1-3 virkedager.

Extra Leker samarbeider med Bring som frakter våre bestillinger.

Vi sender ikke til Svalbard.

Fraktsatser:

  • Postnummer 0000 - 7998
    • Kr 399 - for stor og tung vare – levert hjem på døren. Er ingen hjemme og sjåfør må kjøre ut en gang til kommer ekstra frakt i tillegg. Dette blir sendt kunden på egen faktura fra Extra nett as.
    • Kr 99 - hente varen selv på posten (servicepakke)
    • Kr 149 -  får varen levert mellom klokken 08 – 16 (sjåfør ringer ikke før levering) Er ingen hjemme og sjåfør må kjøre ut en gang til kommer ekstra frakt i tillegg. Dette blir sendt kunden på egen faktura fra Extra nett as. (Bedriftspakke)
    • Kr 399 - EKSPRESS – får varen levert innen klokken 0900 dagen etter (gjelder varer bestilt innen klokken 14.00)

 

  • Postnummer 7999 - 9999
    • Kr 599 - for stor og tung vare – levert hjem på døren. Er ingen hjemme og sjåfør må kjøre ut en gang til kommer ekstra frakt i tillegg. Dette blir sendt kunden på egen faktura fra Extra nett as.
    • Kr 99 - hente varen selv på posten (servicepakke)
    • Kr 199 - får varen levert mellom klokken 08 – 16 (sjåfør ringer ikke før levering) Er ingen hjemme og sjåfør må kjøre ut en gang til kommer ekstra frakt i tillegg. Dette blir sendt kunden på egen faktura fra Extra nett as. (Bedriftspakke)
    • Kr 699 - EKSPRESS – får varen levert innen klokken 0900 dagen etter (gjelder varer bestilt innen klokken 14.00)

 

Frakt ved retur:

Benyttes angrerett dekker kjøper returfrakt.

Ved bytting av varer dekker kjøper returfrakt.

 

Om godset skades eller forsvinner under transport fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset.

Om produktet er skadet ved leveringen skal dette rapporteres omgående til Extra Leker kundeservice. For at vi skal kunne reklamere på skaden til vår transportør må vi rapportere transportskaden til denne innen 1-2 dager. Vi er derfor takknemlige om du rapporterer skaden innen denne tiden. Dette gjelder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktene er feilfrie så snart som mulig etter å ha mottatt dem.

 

Husk å alltid ta vare på emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres korrekt.